divendres, 7 de juny del 2013

Consellera d'Ensenyament: Atureu la supressió del professorat de Filosofia

La lluita contra la LOMCE no ens ha de fer oblidar que a Catalunya s'està produint una paulatina i -esperem que segueixi injustificada legalment- supressió de les places de professorat de filosofia a secundària. Per això des d'Adhoc he engegat una petició Change a la Consellera.

No sé si m'hi hauría d'haver embolicat, atesa la meva situació diem-ne perifèrica. Però és que quan la vaig iniciar em venien al cap coses com aquestes:

- Asseguts en una terrassa de bar, trobo un conegut que em presenta la seva filla, que fa segon. Ha suspès la filosofia. - Ho sento- dic. - No passa res, si la filosofia m'agrada molt!- diu.




16-3-13
- Alumnes de batxillerat i alumnes del Màster de secundària de Filosofia reivindiquen la filosofia.

Tots plegats no fan gaire fila de carques pròxims a la jubilació tot defensant uns continguts obsolets!