dilluns, 12 de novembre del 2007

Per a una didàctica de la filosofia


Tot un espai entre el rotllo que Mafalda espera del seu pare i el thaumatzein de Calvin & Hobbes.

4 comentaris:

Jordi Rodon ha dit...

Chapó!
Necessitem poder avaluar els resultats de la nostra matèria més enllà de les proves de les PAU

Jordi Beltran ha dit...

D'acord. Per`abans haurem d'analitzar quins són els resultats interessants i previsibles (no només de la nostra matèria) . En ser un aprenentatge complex és molt difícil d'analitzar, perquè no només es tracta de dir "distingeix racionalisme d'empirisme". A més, aquesta mateixa distinció tenidiriem a fer-la posant una pregunta i no tant un problema que permetés veure si efectivament les distingeix.

FotoFilosofia Damià Campeny ha dit...

Està clar que si pretenem avaluar la capacitat dels estudiants per retenir o refer el discurs (nostre o de l'autor que sigui) anem per mal camí. Penso que cal fer que filosofin tot emprant el que estudien, i avaluar la seva creació. Potser és demanar massa però en cas contrari em temo que anirem quedant fora de joc. Bé, especialment ells. I crec que nosaltres som dels més crítics amb la nostra didàctica.

Jordi Beltran ha dit...

Fotofilosofia: en un postanterior he intentat resumir els criteris sobre els que cal traballar a l'hora d'exposar per escrit. En seguiran.