dilluns, 25 d’octubre del 2010

Postals urbanes II

I
Al tren (anada)
- L'any passat vaig donar classes particulars a un nen que en sabia però que em demanava que jo li fes els deures.
- Jo no voldria ser professora d'ESO. No podría ensenyar a qui no li interessa.
- Dilluns comencem les pràctiques amb animals. Patirem.
- Diuen que t'hi acostumes. Jo sé que seguiré patint, però ho dissimularé millor. Mai voldria acabar sentint indiferència. Aquests veterinaris que fan eutanàsies i que no senten res ...

II
Al bar
La cambrera (marroquí?) saluda la família de la seva companya (filipina?) que porta els nens sortits d'escola:
- Uat japen?
La seva companya la imita en broma:
-Qué passsa?

III
Al tren (tornada)
M'assec al davant d'una dona que consulta un Mac obert a la falda. Al seu costat s'hi posa un noi que escolta un Iphone que duu a la ma. Començo a encuriosir-me per qui seurà al meu costat. Bingo! Una noia amb una Blackberry envia un missatge! Trec de la cartera, ostentosa i cerimoniosament, el meu llibre. Nivell.