dilluns, 23 de març del 2009

Premis

Matilde Martínez atorgant-me premis i jo sense assabentar-me'n! Dirà que sóc un desagraït. Si fer un blog té algun -gran- component narcissita, és una injecció de vitamines sentir-se dir que el que fas és "un blog de didáctica de la Filosofía y mucho más: un blog que hace preguntas a las preguntas, enfoca lo no evidente, da la vuelta a la cotidianidad y suma eslabones de lucidez a las cadenas solidarias por un mundo mejor" i "en su blog descubro reflexiones y puntos de vista interesantes sobre temas actuales, objeto de la Filosofía para sus alumnos y objeto también de las preocupaciones actuales de los legos como yo". Moltes gràcies, Matilde. Moltes.

Segueixo les seves instruccions. Veig que els premis són complementaris. L'un és a l'esforç personal, que accepto gustós encara que amb una mica de repelús, perquè amb l'esforç em passa com amb la vida interior, que no sé què és. L'altre és refrescant com una llimonada. Les instruccions són

"1. Poner el logo en el post o en el blog.
2. Nominar al menos a otros 5 blogs que muestren gran Actitud y/o Gratitud/que me gusten y que siga con frecuencia
3. Asegurarse de enlazar bien a los nominados en el post.
4. Hacerles saber que han recibido este premio mediante un comentario en su blog.
5. Esparcir el amor y no olvidarse de enlazar a quien te premió." (Aquesta darrera instrucció sintetitza d'una banda l'ideal hippy i el de l'agraiment, per la qual cosa obsequiaré els visitants amb aquest himne)




Els meus premis són per a :

El primer blog ha de ser Palabras tendidas al viento. És un bloc bessó, que em miro de vegades silenciosament i que m'és font contínua d'inspiració.
El segon és Creació filosòfica, d'una de les meves mestres en el ciberespai, perquè l'alimenti una mica més.
El blog de Xavier Alsina conté el post més bell que he llegit d'un ensenyant: es diu "La clase que más quiero"
Eticuart de Jesús Gómez és un blog aparentment senzill però que comença a tenir fora material
El blog de la biblioteca del meu IES és elegant, precís i concís.

I a seguir la cadena!

1 comentari:

Matilde ha dit...

Moltes, moltes gràcies, Jordi.
Però t'he de dir que no passaré el "meme" perquè ja l'he passat dues vegades i , la veritat, per ara no puc donar més premis.
Una salutació virtual però calurosa