dimarts, 9 de febrer del 2010

Hem rebut una carta, per darrera vegada

- Com erem de petites!
- No se m'ha complert res. Volia ser policia i jugador de handbol, i ara em sembla la cosa més rara del món!
- Creia que recordava el que havia posat, però resulta que eren només una o dues línies, i ara veig que vaig escriure un full per les dues cares en lletra apretada.
- Escolta això: "En X i na Z s'han fet novios. Espero que duri molt". Van plegar a la setmana!
- Las has manipulado! - No, no veus que estan totes tancades? Acabaves d'arribar, te'n recordes? - Sí, tenía muchos sueños.
- Ostra , volia fer el mateix batxillerat que vull fer ara.
- M., què és l'objecte que havies posat al sobre? - Un llapis, amb el que vaig escriure la carta.
El llapis que ha restat quatre anys suspés en el temps fins que ha retornat al seu propietari actual, un adolescent que em passa un pam.
És el darrer any que ho podré fer. Fa tres anys es va decidir que es dedicava l'hora dels que no triaven religió a cotutoria. A més, els d'Història reclamaven que es fes història de les religions ... és a dir, que L'alternativa es va acabar i els de filosofia vem haver de tornar al batxillerat o als darrers cursos de l'ESO. Veieu també aqui.